nedelja, 26. april 2009

Do Antartika i nazad sa srpskim pasosem

Aleksandra Dvorančić (1991), moja draga rođaka iz Slovenije, biće zadužena da održava moj blog. To je vredna i visprena gimnazijalka avanturističkog duha kojoj ništa nije teško i koja mi je nesebično pomagala na mnogim projektima. Pošto ću ja biti zauzet i tokom putovanja neću imati često internet, ona će vršiti sve promene na blogu i odgovarati na vaše poruke kada ja nisam u mogućnosti. Nemam reči kojim bih se mogao zahvaliti ovoj izvanrednoj osobi. Čast mi je što mogu da kažem da je poznajem i, štaviše, da smo rod. Uživajte u mojim avanturama i njenom radu!





Viktor Lazić odlučio je da ispuni svoje dečije snove i obiđe ČITAV svet. Svi znamo da je Viktor već obisao veliki deo Evrope, Azije, Severne Amerike ali to njegovom nemirnom duhu nije dovoljno. Čim je diplomirao na Pravnom fakultetu, Viktor je odlučio da krene na put. Na svoj voyage će krenuti poćetkom maja iz Beograda. Njegov plan je da sa polovnom ladom nivom krene kroz Evropu u Rusiju, gde će ostati približno 3 meseca. Da bi došao do Rusije, morao je da dobije mnogo viza. Neke je dobijo lako a za neke je morao da hoda na trepavicama. Zanimljiv članak o dobijanju viza je izašao 26.4.2009, u nedeljnom izdanju Press magazina. Ko ga pročita, mislim da će dobro da razmisli pre nego što se bude usudio da podnese molbu za slovensku vizu.

Viktor je odlučio da za sve nas koji pratimo njegova putovanja, članke u novinama, knjige...napravi blog gde će se on redovno javljati sa svojih putovanja. Naravno, slaće nam i dosta fotografija. Na ovom blogu će biti objavljeno sve što je Viktor napisao i sve sto su o njemu napisali drugi. Svi vi koji ćete to da čitate možete i da ostavite svoj komentar, predloge ili postavljate pitanja Viktoru, pa će vam on odgovoriti čim se dohvati interneta.

Najnovije Viktorine reporortaze sa putovanja možete da čitate svake nedelje u Press magazinu. Prvi članak je izašao 18.4.2009 sa naslovom „Do Antartika i nazad sa srpskim pasošem“.

Nadamo se, da će Viktor obići skoro sve gradove na svetu, upoznati nove kulture, ljubavi a i donijeti još barem toliko knjiga koliko ih ima kod kuće. Poželimo mu sreću!

Moja stara cipela, pola sveta videla. (Marko Kon & Milan Nikolic)....Sa novim Nike cipelama vidjet ces i drugu polovinu.

A.D.

Ni komentarjev:

Objavite komentar